• melicia

Truman Show på riktigt

Nu är det så jag misstänker man är smygfilmad i en jäkla dokusåpa som liknar Hanna med H. Nån som vet om det är så  och vart man kan se detta nånstans? En person säger nämligen det är så. Jag vet det låter sjukt att han kan se mig. Han som kallar sig Rickard sa han såg mig gå till fönstret. Han såg jag ej bäddat sängen. Han sa förra veckan han såg att mitt lösenord slutade på 8, att jag försökte ändra det, att jag virussökt mm. Han är en läskig person. Som när jag var på Allsång på skansen tidigare i sommar. Då sa han att han var där och att han såg mig. att han satt 5 rader framför. Han såg jag ställde mig upp och började kolla runt. Han är en jävla creepy typ som jag tro har nyckel och är hemme hos mig och gör saker när jag inte är hemma. Visste tex att jag hade jätte mycket Once upon a time i datan vilket jag nu tagit bort. Hade det i externa hårdisken. Dels sa en annan person jag ej skulle vara på sociala medier för alla ser vad man gör. Alltså jag fattar ingenting. Men jag satt iallafall och spelade på en spelsajt och då var det en som såg vad jag fick upp för kort, en snubbe hade sett mig äta köttbullar. han kom fram och sa det att han sett mig äta köttbullarna. Detta var dock 10 år sedan på Gröna lund Och några dagar senare hade jag ju ätit köttbullar med äcklig sås på mitt jobb. Då blir man ju bara lite nojjig. Alltså man är med i nått skit. Jag vet det. Så ni som vet det med kan gärna säga vad det är!

• Svar på tråden Truman Show på riktigt
  • Themis

Jag tror du är släkt med Vicky Pollard.

Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
  • Aniiee

Är det jag som har deja vu eller postade du den här tråden för någon vecka sedan? Dög inte svaren då?

Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • melicia

Nej faktiskt inte he he he he det var svar i en annan tråd!

• melicia
    Themis skrev 2015-08-17 22:20:26 följande:

Jag tror du är släkt med Vicky Pollard.

Vem är det?
  • Dixie
    melicia skrev 2015-08-17 22:12:45 följande:

Han som kallar sig Rickard sa han såg mig gå till fönstret. 

på vilket sätt kommunicerar denna Rickard med dig!? 
  • Demlik

Du har förmodligen fått trojan och bör formatera din dator. Det är enklaste sätt att stalka en person. Och inte konstigt om du har en kamera då att ser Rickard  "every move you make" 
    ">

• melicia

hade ingen trojan i december heller

• melicia
    Dixie skrev 2015-08-17 23:12:57 följande:
    facebook han sitter och postar en massa bilder på en och de hotar hans kompis att han bara tar bort om jag blockar upp han men nu sa ju en jag ej skulle snacka med han. Så jag har ett problem. Antingen bilder och jag slipper bli lurad av han. Bett personen ta bort bilderna där han postar dem men den skiter i det. 
  • melicia
    Dixie skrev 2015-08-17 23:12:57 följande:
    Och även på skype!
  • Dixie
    melicia skrev 2015-08-18 20:20:16 följande:
    facebook han sitter och postar en massa bilder på en och de hotar hans kompis att han bara tar bort om jag blockar upp han men nu sa ju en jag ej skulle snacka med han. Så jag har ett problem. Antingen bilder och jag slipper bli lurad av han. Bett personen ta bort bilderna där han postar dem men den skiter i det. 
    jag förstår inte vad du skriver...... men blockera Rickard och sluta kommunicera med honom, ta bort honom som kontakt på Skype
  • melicia

Nej det kan jag ej de postar bilder på mig då om jag blockar han!!! Han kan se mig vet det och det kom fram en snubbe till mig och frågade mig om köttbullarna var goda för han sett mig äta dem

• Aikido

Låt dem posta.

Se till att rensa datorn totalt snarast (installera om från grunden).

• melicia

det var en ringde mig och sa jag ej skulle snacka med han. Personen var hemma hos mig för han sa åt mig att gå och ta en macka. hade tom mack påse i diskhon. denna person har ej hört av sig på länge nu. blev väl sur senast den ringde då jag la på

• melicia
    Aikido skrev 2015-08-19 15:20:14 följande:

Låt dem posta.

Nej de ska fan ej posta bilder på mig....Kan vara så iof att bara jag ser bilderna på sidan De ska ej posta bilder på en på artisters sidor.
  • melicia
    Aikido skrev 2015-08-19 15:20:14 följande:

Låt dem posta.

Det gick ej. 
  • Aikido
    melicia skrev 2015-08-19 15:25:49 följande:
    Nej de ska fan ej posta bilder på mig....Kan vara så iof att bara jag ser bilderna på sidan De ska ej posta bilder på en på artisters sidor.
    Nej men alltså... ge inte efter för hot. Ignorera dem. Blockera. Installera om din dator. Att du inte hittar någon trojan betyder inte att det inte finns något skitprogram i datorn.
  • melicia

Han sa han såg att mitt lösenord slutade på 8, att jag virus sökte, försökte ändra lösenord mm. Han ser mig helt klart. Skrivit på sin sida att han älskar se mig på morgonen för jag glömmer så mycket!

• melicia
    Aikido skrev 2015-08-19 15:27:31 följande:
    Nej men alltså... ge inte efter för hot. Ignorera dem. Blockera. Installera om din dator. Att du inte hittar någon trojan betyder inte att det inte finns något skitprogram i datorn.
    Har virus program. Har ominstallerat. Fick nått jäkla kiniesikt virus förut! Men det funkade ej med cd skivorna man fick med!
  • melicia

Han sa detta i december redan och då hade jag inget virus. Han såg jag ej bäddat sängen och att jag gick till fönstret och enligt rykten sitter det kameror på jobbet med. 

Svar på tråden Truman Show på riktigt