Truman Show på riktigt
Nu är det så jag misstänker man är smygfilmad i en jäkla dokusåpa som liknar Hanna med H. Nån som vet om det är så och vart man kan se detta nånstans? En person säger nämligen det är så. Jag vet det låter sjukt att han kan se mig. Han som kallar sig Rickard sa han såg mig gå till fönstret. Han såg jag ej bäddat sängen. Han sa förra veckan han såg att mitt lösenord slutade på 8, att jag försökte ändra det, att jag virussökt mm. Han är en läskig person. Som när jag var på Allsång på skansen tidigare i sommar. Då sa han att han var där och att han såg mig. att han satt 5 rader framför. Han såg jag ställde mig upp och började kolla runt. Han är en jävla creepy typ som jag tro har nyckel och är hemme hos mig och gör saker när jag inte är hemma. Visste tex att jag hade jätte mycket Once upon a time i datan vilket jag nu tagit bort. Hade det i externa hårdisken. Dels sa en annan person jag ej skulle vara på sociala medier för alla ser vad man gör. Alltså jag fattar ingenting. Men jag satt iallafall och spelade på en spelsajt och då var det en som såg vad jag fick upp för kort, en snubbe hade sett mig äta köttbullar. han kom fram och sa det att han sett mig äta köttbullarna. Detta var dock 10 år sedan på Gröna lund Och några dagar senare hade jag ju ätit köttbullar med äcklig sås på mitt jobb. Då blir man ju bara lite nojjig. Alltså man är med i nått skit. Jag vet det. Så ni som vet det med kan gärna säga vad det är!